زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت - 2

این چند روز حسابی درگیر یه امتحانیم که نیستم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطی شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 12:12

سلام..فکر کنم نظرهای قبلی بنده به دستتون نرسیده...منم زندگی تو مایه شما داشتم...فعلا طلاق رسمی نگرفتم..منتظر جواب مصابه هام که اگه خدا بخواد و قبول بشم...خیلی از مشکلاتم حل میشه...اخه من تو شهرستان کوچیکی زندگی می کنم..و طلاق برای یه زن یعنی مرگش یا ازدواج مجدد با یکی همسن پدرش...که دوتاش برای من سخته..تنها امیدم دکترا و اینکه اگه خانواده راضی شند قبول نشدم برم تهران واسه کار...رشته خوبی هم دارم..معدلم هم خوبه..اما سابقه فقط تدریس تو یه دانشگاه ازاد رو دارم...رشتم علوم پایه است...هر کاری باشه که سرگرم باشم ..جز..تن فروشی و فکر فروشی و دیگر فروشی..ارم نمیاد هر کاری باشه انجام میدم...به هر حال زندگی ادامه داره بعدش می خواهم درکنارش برا دکترا هم تلاش کنم...چه تو ایران چه تو خارج...بررام خیلی دعا کن...منم خیلی برات دعا می کنم..

نظرات قبلیتون رو ندیدم ؟؟؟
آره شنیدم که هنوز متاسفانه خیلی از افکار غلط و فرهنگهای پوچ تو بعضی از شهرستانها وجود داره ...
اما بازم ممنون از نظراتتون و منم دعا میکنم انشالله خیر و خوشی به سمتت سرازیر بشه
فقط به خدا توکل کن ، خودش همه چیزرو درست میکنه...

اوا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 19:35

عزیزم منتظر اپ کردنت هستم منم امتحان دارم ولی بت سر میزنم
دوست دارم دوستای خوبی با هم باشیم

انشالله که موفق باشید...
حتما عزیزم چرا که نه ؟؟؟ الان دوستیم دیگه...

افروز پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 09:35

موفق باشی

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد