زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-16

میدونم خیلی وقته ننوشتم...

میدونم خیلی حرفا داشتم که میخاستم بنویسم و ننوشتم...

میدونم میومدم اینجا رو باز میکردم که بنویسم و باز هیچی نمی نوشتم....

اما نمیدونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


این 10 روز گذشته هم همش درگیر جمع کردن و پک کردن اثاثیه و  آماده سازی اون آپارتمان بودیم ، الان در میان انبوهی از کارتن و خرت و پرت زندگی میکنم ، همه ی کارام درهم برهمه 

مامان و بابا دو روز تعطیلی اومدن کمکم اما واقعا دست تنهام و خیلی سخته همه ی کارا رو تنهایی ردیف کردن.

جالب اینه همیشه برای همه ، بودم و الان هیچ کس دور و برم نیست ...

بهرحال مثل همیشه میدونم باید خودم بزنم پشت خودم و بگم یا علی...

نظرات 3 + ارسال نظر
آشتی شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 16:33

سلام. خوبی من و شما اینه که از نبود کسی دلگیر نمیشیم. تا بوده، خودمون بودیم و همت مون! و البته خدایی که پشتمونه!!!!!
دست حق نگهدارت!

قربونت برم آشتی جون که همیشه بمب روحیه ای...

مرجان شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 10:13 http://margan8888.blogfa.com

چرا سر نمی زنی غایبی ها

هستم که ...
همیشه هم میخونمت بابا !!!
تازه رمزی هم که نوشتی رمز بمن ندادیا ....

اوا جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 01:36

کمک خواستی ما هستیما

ای جاااانم
کلی روحیه گرفتم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد