زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

فرهنگ

میدونید دوستان این مطلب رو چند وقتیه میخام بنویسم اما تعلل میکردم تا اینکه امروز یه موضوعی پیش اومد که از صبح با خودم گفتم امروز حتما باید بنویسمش...

 

ادامه مطلب ...

روزنوشت-29

بعد از اینکه ازقبل کلی با فروشنده مبل سروکله زده بودم که مبلم رو حاضر کنه ، بالاخره 5 شنبه زنگ زد که بیایید کارتون رو تحویل بگیرید حاضره ، منم به دکتر گفتم بریم دنبال مامان و بابا که وقتی مبلارو آوردیم کمک کنیم جابه جا کنیم و دکوریای ویترین رو بچینیم .

  ادامه مطلب ...

روزنوشت-28

من هنوز حال خودم بهتر نشده ، نمیدونم این چه سرماخوردگیه که دست بردار نیست ؟

درگیری فکری و روحیم بابت اون بنده خدا هم هنوز به قوت خودش باقیه ، دیروز رفته دکتر متخصص و بهش گفته باید یه سری آزمایش انجام بده و آنژیوگرافی هم بکنه ( من تا حالا فکر میکردم آنژیو فقط مال قلبه نمیدونستم برای کانال نخاعی هم همچین چیزی وجود داشته باشه ) ، گفته ممکنه تومور نباشه و یه گره مادرزادی در نخاع باشه اما گفته فعلا مهمترین چیز تشخیص هست که باید مشخص بشه دقیق چی هست .

ما همچنان دعا میکنیم و از شما هم میخام با دلهای مهربونتون براش دعا کنید ...

روزنوشت-27

 امروز حالم خیلی بده هم جسمی هم روحی ...


 

ادامه مطلب ...

روزنوشت-26

از دیروز یه سرمای بدی خوردم که کلا همه چیزم قاطی پاتی شده ...


 

ادامه مطلب ...