زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

توضیح ...



یه وبلاگی هست من همیشه میخونمش ، چون برام خیلی جالبه تقریبا هر دو سه روز آپ میکنه و اتفاقات چند روزه رو بصورت خلاصه مینویسه خیلی هم در موردشون توضیح نمیده ، یه جورایی یه دفتر خاطرات برای خودش محسوب میشه ... (اسم وبلاگ رو نیاوردم چون نمیدونستم صاحبش راضی باشه یا نه ؟؟؟)

  

همه ی ما از نوشتن وبلاگ یه هدفی داریم و هر کس برای خودش اون هدفش اهمیت داره اما بیشتر کسانی که روزمره هاشون رو مینویسن شاید یکی از اهدافشون ثبت خاطراتشون باشه ، طبعا ما انسانها مخصوصا خانوما بخاطر نوع شخصیتمون داستان نویسی و داستان خوانی رو دوست داریم ، واسه همین گاهی این خاطرات ما برای خیلی ها جالب میشه و اونا رو دنبال میکنیم و گاهی هم ازشون درس میگیریم ...

همه ی اینا رو گفتم که بگم ، منم دلم میخاد زود زود بنویسم و آپ کنم اما واقعا درگیریهای کاریم زیاده و خیلی وقت کم میارم اما سعی کردم چند روز یه بار بنویسم و چیزایی که از نظر خودم مهمه ثبت کنم ، اینارو توضیح دادم برای اون کسانی که میان پیغام خصوصی میذارن چرا انقدر دیر به دیر آپ میکنم ... دلیلش فقط همینه ....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد