زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-26

از دیروز یه سرمای بدی خوردم که کلا همه چیزم قاطی پاتی شده ...


 

 

از 5 شنبه قرار بود لوستری که خریدیم رو تحویل بگیریم که فروشنده همش امروز فردا میکرد با دکتر قرار گذاشته بودیم عصر بریم تحویل بگیریمش که گفت حاضر نیست و افتاد به امروز واسه همین دیروز زود رفتیم خونه ، والیبال دیدیم و پرده های اتاق خواب رو نصب کردیم 

شام رو شب قبل آماده کرده بودم یه غذای اختراعی از خودم : کدو رو جدا سرخ کردم ،سیب زمینی رو هم ورقه ای کردم جدا تفت دادم ،‌بعد تو یه فابلمه پیاز تفت دادم و نمک و زردچوبه و  ادویه زدم  کمی هم رب واسه رنگش بعد قارچ رو ریختم با پیازا یه تفت دادم بعد کدو و سیب زمینی رو قاطیش کردم ، کشیدم تو یه ظرف روش رو پنیر پیتزا ریختم و 2 دقیقه گذاشتم تو ماکروویو ...

جالب شده بود ،‌امتحان کنید 

همین چند دقیق پیش فروشنده لوستر زنگ زد که لوسترتون حاضره بیایید ببرید ( بالاخره بعد از 4 روز بدقولی ...)

حالا قرار شد امروز بریم تحویل بگیریم ....

نظرات 2 + ارسال نظر
بادبادک باز سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 18:51 http://badbadakbazam.blogfa.com

لوسترفروشم لوستر فروشای قدیم

همه چی قدیمیش
این کاسبهای جدید بدرد خودشون میخورن

آشتی سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 09:51

مبارک باشه عزیزم.

ممنونم عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد