زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-28

من هنوز حال خودم بهتر نشده ، نمیدونم این چه سرماخوردگیه که دست بردار نیست ؟

درگیری فکری و روحیم بابت اون بنده خدا هم هنوز به قوت خودش باقیه ، دیروز رفته دکتر متخصص و بهش گفته باید یه سری آزمایش انجام بده و آنژیوگرافی هم بکنه ( من تا حالا فکر میکردم آنژیو فقط مال قلبه نمیدونستم برای کانال نخاعی هم همچین چیزی وجود داشته باشه ) ، گفته ممکنه تومور نباشه و یه گره مادرزادی در نخاع باشه اما گفته فعلا مهمترین چیز تشخیص هست که باید مشخص بشه دقیق چی هست .

ما همچنان دعا میکنیم و از شما هم میخام با دلهای مهربونتون براش دعا کنید ...

نظرات 4 + ارسال نظر
اوا سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 02:01

عزیزم رادیولوژیستا یه دوره فلوشیپ اینترونشن می گذرونن ولی تو زمینه مغزی من کار خوب زیاد ازشون ندیدم
دکتر ادراکی جراح مغز و اعصابه ولی اجربه زیادی تو بستن انوریسم مغزی داره با استنت می بنده نه با جراحی یعنی از طریق فنر مثه انژیوگرافی فرقش با رادیولوژیستا اینه که این ادم اناتومی مغز و خوب میشناسه و اگه عارضه ای بده می تونه به راحتی عارضه رو با جراحی جمعش کنه کاری که اینترونشن رادیولوژیست از پسش بر نمیاد

ممنونم آوا جون انشالله که همیشه تندرست و شاداب باشی
آدرس دکتر ادراکی رو پیدا کردم
قرارشد بعد از اینگه آنژیو انجام شد نتیجه شو ببره پیش ایشون
بازم ممنونم از کمکت
اگه اشکال نداره میشه برام ایمیلت رو بذاری ؟؟؟

یک حسنا بانو هستم دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 12:40

سلام عزیزم امیدوارم سرماخوردگیت الان بهتر شده باشه . تو این فصل خیلی بده من هم گرفتارش شدم . عزیزم از صمیم قلبم دعا میکنم . انشالله سلامتی باشه و موردی نباشه .حتما یادم هست که دعا کنم اگر قابل باشم . خیلی مراقب خودت باش . زندگیت در خوشبختی و شادی و سعادت

ممنونم حسنای عزیزم ، ممنونم

حرف های بی مخاطب دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 11:45 http://valium.blogsky.com

ویتامین بخور که سرماخوردگیه زودتر بره

چشم عزیزم ، ممنون

اوا یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 17:10

عزیزم اگه کلافه عروقی باشه میشه براش کاری کرد فقط پیش یه متخصص خوب بره من بتون دکتر ادراکی رو معرفی می کنم جراح مغز و اعصابه ولی تخصص روی انوریسم عروقی و مالفررماسسونهای عروقی کار می کنه تنها کسی هست که تو ایران کارش خوبه و مورتالیتش کمه
تو اینترنت سرچ کن ادرس مطب و شمارشو پیدا می کنی
شدیدا بت توصیه می کنم پیش اینترونشن رادیولوژی نره چون مورنالیتشون بالاست

آواجون بازم ممنون از همراهی همیشگیت...
عزیزدلم این اینترونشن رادیولوژزی چی هست ؟؟؟ میشه توضیح بیشتری بدی ؟؟
دکتر گفته اگه کلافه عروقی باشه نیاز به جراحی نیست و با لیزر رفع میشه ؟؟؟؟ درست گفته ؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد