زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-29

بعد از اینکه ازقبل کلی با فروشنده مبل سروکله زده بودم که مبلم رو حاضر کنه ، بالاخره 5 شنبه زنگ زد که بیایید کارتون رو تحویل بگیرید حاضره ، منم به دکتر گفتم بریم دنبال مامان و بابا که وقتی مبلارو آوردیم کمک کنیم جابه جا کنیم و دکوریای ویترین رو بچینیم .

  

خلاصه رفتیم دنبال مامان و بابا و رفتیم برای تحویل گرفتن مبلا اما اگه شما همون مبلی رو رو که من سفارش داده بودم دیدین منم دیدم  اصلا یارو واسه خودش از خودش یه چیز دیگه ساخته بود و فقط پارچه ش همون پارچه ای بود که من انتخاب کرده بودم ، مدلش ، طرحش کلا متفاوت بود و فروشنده اصلا زیر بار هم نمیرفت اما خوبیش این بود که من قبلا از همون مدلی که سفارش داده بودیم عکس گرفته بودم و تو موبایلم داشتم خلاصه وقتی عکسارو دیده میگه حالا چه فرقی میکنه ؟؟؟ مبل مبله دیگه ....

حالا مگه عصبانیت منو کسی میتونست کنترل کنه ، احمق منو 10 روز علاف کرده اونوقت یه چیز دیگه داره به من قالب میکنه 

منم زیر بار نرفتم و گفتم حاضرم بازم 10 روز دیگه منتظر بمونم اما این مبل رو نمیبرم و پول بیعانه م رو گرفتم و اومدیم بیرون اما انقدر از اون بازار تنفر پیدا کرده بودم که گفتم دیگه امکان نداره از اینجا من مبل بخرم ... حالا دکتر ، مامان و بابا همش داشتن سعی میکردن منو آروم کنن ...

خلاصه برگشتیم سمت خونه مامی و منم رفتم با آرایشگاه و آتلیه رو هماهنگ کنم که تاریخ مهمونیم جا به جا شده و بعدا بهشون اطلاع میدم که چه وقت اوکی میشه چون از نظر اخلاقی درست نبود وقتشون رو به خاطر من رزرو داشته باشن...

اما واقعا واسه همچین آدمایی مثل این فروشنده  متاسفم که متاسفانه این چند وقت متوجه شدم تعدادشونم کم نیست ...

متاسفم که اخلاقیات تو جامعه مون داره جای خودش رو به اصالت نفع میده...

متاسفم که حس مسئولیت شناسی داره به زیر صفر میرسه ...

متاسفم برای خیلی چیزا متاسفم ...


نظرات 4 + ارسال نظر
آسمان هستی یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 14:40 http://skyhasti.blogfa.com/

سلام
رزو بخیر
آخر مسئولیت اینا
ایشاله اون چیزی که میخای زودی بتونی بخری.
موفق باشی

ممنونم ، امیدوارم ...
هنوز که هیچی پیدا نکردم

آشتی یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 11:56

یعنی حکایتی اند این فروشنده های مبل! هممه هم اکثرا بلا کشیده اند از دست اینا! حالا من همونی رو که سفارش دادم برام آوردند. ولی واسه میزتوالت، یه آشغالی آورد که همون سال اول، باید میذاشتیمش دم در! منتها پول نداشتیم جایگزین کنیم! باید ببینی کشوهاش به چه روزگاری دراومده اند!
اونوقت یه سری از مردم از صبح تا شب میگن چرا پولها برکت نداره!! خب چرا داشته باشه؟؟!!

همون دیگه ، بخدا گاهی از اینکه انسانیم و داریم اینجوری زندگی میکنیم خیلی حس بدی بهم دست میده ....

حرف های بی مخاطب یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 10:36 http://valium.blogsky.com

عه چه بد
همینه که شدیم جهان سوم !
کارشونو درست انجام نمی دن طلبکارم هستن

واقعا ...

سایرا شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 20:28 http://2khtari-bename-saira.blogfa.com

یعنی چقدر بی مسئولیت !!!!

می بینی ؟
یعنی یه چیزی از بی مسئولیتی هم اونورتر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد