زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-35

از روز سه شنبه پیش تا امروز درگیر کار شرکت و دانشگاه بودم .

  ادامه مطلب ...

روزنوشت-34

خوب بالاخره این مهمونی مون تموم شد و من رسما دیگه به جمع متاهلین پیوستم ....

  ادامه مطلب ...

روزنوشت-33

خوب مثل اینکه خدا بخواد بالاخره ما تصمیم گرفتیم مهمونیمون رو روز عید غدیر برگزار کنیم واسه همینم به شدت الان درگیرم و هی دور خودم میچرخم و میبینم هنوز یه عالمه کار دارم....

اما دوستای وبلاگی گلم بدینوسیله از همتون دعوت میکنم اگه دوست داشتید میتونید پیغام بذارید من آدرس بدم تشریف بیارید و خوشحالم کنید

و ازتون میخام برام دعا کنید و مثل همیشه با دلگرمی هاتون یه عالمه امید به روحیه پریشون این روزام بدید 

توضیح ...

رمز پست عکسیم همون رمز قبلیه ...

اما خیلی از اون دوستایی گله مندم که میان رمز میگیرن و رمزی مینویسن و رمزم نمیدن ....

البته حوصله نداشتم رمز عوض کنم و بیام به دوستای همیشه همراه رمز بدم اما شاید برای دفعه بعد اینکارو کردم 

پست عکسی - مبل و پرده

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.