زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

توضیح ...

رمز پست عکسیم همون رمز قبلیه ...

اما خیلی از اون دوستایی گله مندم که میان رمز میگیرن و رمزی مینویسن و رمزم نمیدن ....

البته حوصله نداشتم رمز عوض کنم و بیام به دوستای همیشه همراه رمز بدم اما شاید برای دفعه بعد اینکارو کردم 

نظرات 4 + ارسال نظر
... چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 00:43 http://deylan.blogfa.com/

بمنم رمز میدین لطفا

تو وبتون گذاشتم براتون

اوا چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 00:19

منم رمز ندارم

شما خانوم دکتر آوا هستید ؟؟؟؟
براتون ایمیل میکنم ...

آشتی سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 13:36

من اصلا هیچ رمزی ندارم! تا حالا هم نه تنها بهت رمز نداده ام، بلکه اصلا رمزی هم ننوشته ام!!!!!!

آشتی جونم شما سرور مائید ...
اما من که برات رمز گذاشته بودم خانومی
الان میام وبلاگت برات مینویسم....

سایرا سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 00:53 http://2khtari-bename-saira.blogfa.com

بنده که رمز ندارم

گذاشتم برات خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد