زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-33

خوب مثل اینکه خدا بخواد بالاخره ما تصمیم گرفتیم مهمونیمون رو روز عید غدیر برگزار کنیم واسه همینم به شدت الان درگیرم و هی دور خودم میچرخم و میبینم هنوز یه عالمه کار دارم....

اما دوستای وبلاگی گلم بدینوسیله از همتون دعوت میکنم اگه دوست داشتید میتونید پیغام بذارید من آدرس بدم تشریف بیارید و خوشحالم کنید

و ازتون میخام برام دعا کنید و مثل همیشه با دلگرمی هاتون یه عالمه امید به روحیه پریشون این روزام بدید 

نظرات 5 + ارسال نظر
بادبادک باز سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 18:29 http://badbadakbazam.blogfa.com

خوشبخت بشی

ممنونم

آشتی شنبه 19 مهر 1393 ساعت 16:36

سلام عزیزم. یک دنیا ممنون که به یاد مایی. متشکرم. ایشالا خوش بگذره بهتون.

فدااات آشتی جون

اوا شنبه 19 مهر 1393 ساعت 00:54

مبارکه عزیزم به سلامتی و دل خوش و یه عالمه ارزوهای خوب خوب
یادت نره من و هم دعا کنی
من دوست داشتم بیام ولی متاسفانه کشیک هستم ایشالله بتون خوش بگذره

ممنونم خانومی ،‌ کاش که میتونستید بیایید خیلی خوشحال میشدم می دیدمتون

خانم امیدوار جمعه 18 مهر 1393 ساعت 12:44 http://inbus.blogfa.com

به سلامتی و خوشی عزیزم
از همین راه دور و تو وبلاگ خوشحالیمو بابت شروع زندگی جدیدیت ابار زمی کنم و بهت تبریک میگم و امیدوارم هر روزتون در کنار هم بهتر از روزهای قبل باشه

سپاسگذارم

حرف های بی مخاطب پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 16:39 http://valium.blogsky.com

به سلامتی
لطف داری .. با شادی تو شاد می شیم ..
خوشبخت بشید

ممنون دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد