زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-34

خوب بالاخره این مهمونی مون تموم شد و من رسما دیگه به جمع متاهلین پیوستم ....

  

همه چیز خدا رو شکر خوب بود و خیلی هم خوش گذشت 

روز شنبه ظهر رفتم سمت خونه مامی با آجی رفتیم به یه سری کارامون رسیدیم و غروب هم رفتیم حلقه و سرویس گرفتیم ، شب هم با آجی و مامان و بابا اومدیم سمت خونه ما ،‌روز قبل از عید غدیر همش در حال تمیز کردن و آماده کردن خونه و دسرها و غذاها بودیم ، روز عید هم که روز مراسم بود من از صبح زود رفتم آرایشگاه و بعدش با دکتر رفتیم آتلیه و منو گذاشت خونه و خودش رفت پیش بابا که شب با هم بیان (آخه عصر مجلس فقط خانوما بودن) دیگه شب آقایونم اومدن ، خلاصه خوب بود 

حالا سعی میکنم یه پست عکسی بذارم ...

دیروزم موندم تو خونه و جمع و جور کردم که تا خود شب طول کشید ...


نظرات 10 + ارسال نظر
خانم امیدوار یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 22:43

به به عروس خانم
به خوشی و سلامتی سااهای سال کنار هم باشید
هر چه زودتر پست عکس دار بذا ر که ببینیم چه خبر بوده و این عروس خشوگل چه شکلی شده بود

فقط تو رو خدا عکس دسر و میوه ردیف نکنیا

چشم ،‌ اما باور کن میخاستم همین کارو کنم
آخه عکس خودمو که نمیتونم بذارم ....

آشتی یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 11:42

سلام عزیزم. مبارکه. به سلامتی. پس دیگه رفتی سر خونه و زندگیت؟؟!!

آره دیگه ، اگه خدا قبول کنه ...

.آزی. پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 01:09 http://mylifeiscolored.persianblog.ir/

عزیزم دزیره تبریک میگم بهت
الهی که بهترین ها زیر سقف خونه مشترکتون اتفاق بیفته

ممنونم دوست گلم

باران یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 19:53

سلام جرا نظر من نیست من تبریک گفته بودم به هر حال مبارک باشه عروس خانم گل

ای وای ببخشید نظرت مونده بود تو تایید نشده ها
ممنونم گلم

سمیرا یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 08:34

عروس خانوم خیلی خیلی مبارک باشه انشالله کنار هم سالم باشین و خوشبخت

ممنون از محبتت خانومی

افروز شنبه 26 مهر 1393 ساعت 13:57

به به
عزیزم مبارکه
ایشالا خوشبخت بشی دوست گلم

مرسی خانوم گلی

سایرا شنبه 26 مهر 1393 ساعت 02:18 http://2khtari-bename-saira.blogfa.com

وااااااااااای مبارکه انشاالله به سلامتی

عروس خانمخساست به خرج نده از خونت عکس بذار فقط به یک عکس اکتفا نکن

انشاالله خوشبخت و سعدتمند بشین

ممنون خانومی
به روی چشم

اوا شنبه 26 مهر 1393 ساعت 01:10

مبارکه دوستم خیلی بت تبریک می گم امیدوارم همیشه شاد و خوش باشید

ممنونم گلم

باران پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 10:43

سلام مبارک باشه عزیزمممممممم

ممنون عزیزم

حرف های بی مخاطب چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 15:56 http://valium.blogsky.com

خیلی هم خوب
به سلامتی و مبارکی

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد