زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

همینجوری نوشت

من چرا این روزا اصلا حرفم نمیاد ؟؟؟؟؟

جرا نمیتونم بنویسم ؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 13:19 http://mydailyhappenings.blogfa.com/

ممنون از رمزت عزیزم. امیدوارم لایقه اعتمادت باشم.
کله پستارو خوندم.
خوش حالم با خانم قوی و موفقی مثله شما آشنا شدم.
مبل ها و پرده هات خیلی خیلی خوشگلن. به شادی و سلامتی و دل خوش استفاده کنی. کریستالهایه بوفت هم خوشگل بودن.

ممنون گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد