زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

خونه نشینی اجباری

خوردم زمین پام پیچ خورد ....

نگران نباشید حال نی نی خوبه ....


روزنوشت-38 - مشکلات زنان باردار در جامعه

این روزها دارم عجیب و غریب ترین حالات عمرم رو تجربه میکنم ، گاهی دردهای زیر دلم که دکتر میگه طبیعیه و حالات روحی عجیبی که پیدا کردم ، خیلی حساس شدم با کوچکترین چیزی اشکم سرازیر میشه چه از شادی چه از غم ...  ادامه مطلب ...

روزنوشت-37

وقتی خبر پدر و مادر شدنمون رو توی جمع خانوادگیمون با خرید یه جعبه شیرینی اعلام کردیم همه ی خونوادم از خوشحالی منو در آغوش گرفتن و اشک ریختن مخصوصا مامان و بابا ....

  ادامه مطلب ...