زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

حس زیبای مادر شدن ...

نظرات 9 + ارسال نظر
خانم امیدوار دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 19:55

ای جان عزیزم
تبریک میگم به سلامتی
یه مدت نبودما ببین یه فرشته کوچولو به جمعتون اضافه شد

ممنونم خانومی

سایرا پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 23:37 http://2khtari-bename-saira.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟

چه زود اقدام کردی مامان جون

الهی به سلامتی بارتو زمین بذاری

لطفا برا همه ی کسایی که دلشون میخواد مادر بشن دعا کن
از نی نی تم بخواه که اونم دعا کنه

سلام عزیزم
شد دیگه
ضمن اینکه سنم دیگه بالاست ...
ممنونم از دعات و حتما

حرف های بی مخاطب چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 23:01 http://valium.blogsky.com

چ خوب
منتظر خبرای خوب همچنان ...
مبارک باشه

ممنونم

باران چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 16:30 http://baran-sara52.blogfa.com/

س جونلام مبارک باشه خانم دکتررررررررررررر

ممنون

.آزی. سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 21:44

ای جووووووونم ای جونم یه عالمه مبارکه دزیره عزیزم. وااای خیلی ذوق زده شدم
دزیره جان عزیزم من خوبم همون روز که وبلاگمو حذف کردم برای تو و چند نفر دیگه از دوستام کامنت گذاشتم احتمالا ثبت نشده باید ببخشی که نگرانت کردم.
مراقب خودت و. نی نی جون باش

ممنون آزی جون که خبری از خودت دادی
حالا دیگه خیلی به کمک و تجربه ت نیاز دارم...

اوا سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 14:23

نمیدونی چقدر خوشحال شدم عزیزم
انشالا یک بچه ناز سالم که زندگیت خیلی خیلی قشنگ تر کنه
مبارکه عزیزم
حالا کلی دلمون خون میشه بقهمیم چیه

فدااات عزیزم
آره همه ی خاله هاش همینو میگن

ندا سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 13:03 http://mydailyhappenings.blogfa.com/

عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم.
مبارک باشه خیلی زیاد.
یه بچه سالم ناز ناز داشته باشی. به ناز پدر و مادر بزرگ بشه. بیشتر مواظبه خودت باش عزیزم. مبارک باشه خیلی خیلی

ممنون دوست گلم ...

آتوسا سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 12:14

مبارکه، چقدر خوب. امیدوارم خودت و نى نى به سلامتى این دوره رو طى کنید

ممنونم عزیزم

سمیرا سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 11:56

وای مبااااارکه عزییییییزم
چقدر زیباست این حس
انشالله دوره بدون دغدغه و آرومی داشته باشی

ممنون از آرزوی قشنگت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد