زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-40

خوب تو این چند وقت که گذشت رفتم آزمایشات و سونو غربالگری مرحله اول رو انجام دادم ...

  

حالا بگذریم که این کوچولو انقدر آقای دکتر سونو رو اذیت کرد که نگو پشتش رو کرده بود هر کاری میکردیم برنمیگشت که دکتر کارش رو انجام بده اما تا آقای پدرشون تشریف آوردن تو اتاق ایشون به ذوق پدرجونشون برگشتن و دکتر تونست ایشون رو رویت کنن البته دکتر گفت که نمیتونه الان جنسیتش رو تشخیص بده و هنوز زوده ...


دیروزم رفتم نتایج رو به دکتر خودم نشون دادم و خدارو شکر همه چیز خوب بود و برام آزمایشات مرحله دوم رو نوشت ...


حالا یه موضوع جالبه دیگه ...

راستش من تازه 3 ماه پیش رفتم که یا.رانه م رو جدا کنم و به نام خودم کنم و دیروز متوجه شدم هنوزم یارانه برام واریز نمیشه حالا امروز رفتم ستاد هدف. مندی میگن شما چون ایران زندگی نمیکنید بهتون تعلق نمیگیره  گفتم ای آقاااا من الان 3 ساله ایرانم و دیگه هم اونجا برنگشتم میگن بهرحال اینجا اینطور ثبت شده و باید برید استان.داری تا کمیسیون تشکیل بدن و محل اقامتتون رو عوض کنن زنگ زدم اونجا نوبت دادن میگن نفر 437 هستید که باید به پرونده تون رسیدگی بشه میگم یعنی تا کی منتظر بمونم ؟ میگن هیچ معلوم نیست ... یعنی عاشق اینجوری جواب دادنشونم ....

نظرات 8 + ارسال نظر
افروز دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 13:00 http://darhamnevesht.blogsky.com/

اصلا معلومه چرا نمی نویسی؟!
عایا!

آره معلومه
چون بشدت درگیر کارم
اما فردا سعی میکنم بنویسم

خانم سیب پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 09:03 http://helma1391.persianblog.ir

من جدا کردم یارانمو
اوایل برج بود... همون برج جدا شد..وسطای برج که یارانه میریزن.. دقیق رفت به حسابم خداروشکر
و اصلا معطل نشدم
احتمالا فقط علتش تغییر اقامتتونه
پیگیرش باش عزیزم

آره عزیزم علتش همینه اما من پیگیرشم ....

هدی32 سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 08:59

سلام دوست عزیزم
از وبلاگ افروز عزیزم باهاتون اشنا شدم .
منم از این به بعد خواننده وبلاگتون هستم البته با اجازه

سلام عزیزم
خیلی خوش اومدید

اف شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 13:48 http://darhamnevesht.blogsky.com/

نمی دونم چرا حس کردم دخمله!
دختر یا پسر ایشالا سلامت باشه

ممنونم دوستم واقعا فرقی نداره ، سلامتی از هر چیزی مهمتره ...

اف دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 14:38 http://darhamnevesht.blogsky.com/

فک کنم این جوجه دخمل باشه!


ای جاااانممممممممم

خانوم کَن یو اسپیک عینگیلیش؟!!!!

آخی ، رو چه حسابی گفتی فکر میکنی دختره ؟؟

اکچوالی آی تینک آی کن

سعیده سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 19:29

یعنی الان داریم وبلاگ یه خانم خارجی رو می خونیم ؟

اوووه - yes
ای بابا موقع دادن که میشه پیدات نمیکنن موقع گرفتن که بشه از زیر زمین پیدات میکنن
چی گفتما

آشتی سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 15:08

سلام عزیزم. پس نی نی به شدت به حضور پدرش احترام میذاره!!!!!!
یعنی تو این سه سال داشتی طی الارض میکردی؟؟؟!! چه جالب! خودت نمیدونستی ولی اونا می دونستند! چند بار بگم اعتماد کن!!!!!

آره بابا از الان نشون داد چقدر باباییه ...
آره دیگه اونا بهتر از خودم میدونن

Shaghayegh سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 13:32 http://dreamlands.blogfa.com

Salam
Tabrik migam babate madar shodanetoon
Mitoonam khahesh konam ramze matalebetoon ro be man bedid?
Ba tashakor

سلام ممنوم
رمز رو براتون تو وبلاگتون گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد