زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-43

این روزا خیلی کسل کننده اما پر از دردسرهای کاری میگذره ... 

 

 

و من همچنان دردهام ادامه دارد یعنی این یکی دردم آروم میشه درد از نوع دیگری شروع میشه و من نمیفهمم آیا همه ی خانومای باردار این دردا رو دارن یا اینکه چون من سنم بالاست این مشکلات رو دارم ؟؟؟

تنها دلخوشی که این روزا خیلی آرومم میکنه و بهم انرژی میده خریدایی هست که برای پرنسسم انجام میدیم یعنی هروقت رفتم خونه مامی با هم رفتیم کلی چیزای خوشگل برای پرنسس خریدیم که من بیصبرانه منتظرم زودتر بدنیا بیاد من این لباسهای خوشگل و جینگولی رو تنش کنم ....

با اینحال هنوز خیلی از خریدا مونده البته سرویس کمد و تخت رو که گذاشتیم برای بعد از عید .

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ، خدارو شکر که امسال خونه خیلی به تمیزکاری نیاز نداره که اگه داشتم من با این اوضاع از پسش برنمیومدم ... در مورد خرید هم که تا جائیکه خاطرم میاد همیشه سعی کردم برای عید لباس نخرم چون حوصله شلوغی رو ندارم و میدونم که نمیتونم اون مورد دلخواهم رو پیدا کنم ...

بهرحال امیدوارم خدا انشالله به جیب و پول مردم یه برکتی بده که همه بتونن از عیدشون لذت ببرن 

نظرات 3 + ارسال نظر
آشتی چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 15:57

والا منم بارداری پر دردی داشتم. همه جام درد میکرد. البته که مانع انجام کارهام نمیشد. شایدم نمیذاشتم بشه!!! مثلا یه قلنبه استخوون بالای مچم زده بود بیرون که درد میکرد ولی هر شب باید سالاد درست میکردم و میخوردم به خاطر اینکه گوجه واسه نی نی خیلی خوبه!
ایشالا زودتر دردها بره.
لباس آنچنانی که نمیخوای. یه سارافون بگیر با تی شرت ست کن! والا!!!! قشنگترین لباس رو خدا تنت کرده!

مرسی آشتی جون که همیشه روحیه ای ....

ندا یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 15:09 http://mydailyhappenings.blogfa.com/

مامانه منم داداشمو چهل سالگی باردار شد ولی من یادم نمیاد درد داشته باشه
امیدوارم بهتر بشی، پرنسست خودشو لوس میکنه چیزی نیست
دعاتم بسیار زیبا بود، آمیـــــــــــــــــــن

ممنون ندا جون
آره واقعا فکر کنم زیادی لوسه این دخترررر

طلوع یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 14:26

دزیره جان خیلی از این دردها طبیعیه، ولی خب از دکترت هم بپرس.آخههههه مبارک باشه خریدهای پرنسس کوچولو انشاالله به سلامتی از همه شون استفاده بکنه.بوس برای پرنسس ت

والله ما که هر چی به دکترمون میگیم میگه طبیعیه ،
ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد