زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

برای وجودم... (1)

چه خوب که آمدی ، چه خوب که آمدی تا بخشی از وجودم نه ، تا همه ی وجودم باشی...

چه خوب که دختر شدی ... که حالا و اکنون حکمت خدا را از آفرینشت درک میکنم...

چه خوب که آمدی و مطمئنم اگر نبودی دیگر به انتهای این راه رسیده بودم

چه خوب که دختر شدی تا درک کنی که زن بودن یعنی چه ؟ 

چه خوب که آمدی تا بشوی آرامش وجودم

چه خوب که آمدی تا بشوی تنها همراه تنهایی های همیشگی و بی پایانم ...

چه خوب که میتوانم با تو از خودم بگویم...

از دردهای بی انتها...

از احساساتی که همیشه و همیشه سرخورده و بی پاسخ باقی ماندند...

دخترم تو کنارم باش ، تو کنارم بمان و در چشمه بیکران محبتم رشد کن ، اما همین حالا و همین امروز با من عهدی جاودانه ببند که در تمامی رنجهایی که در این دنیا خواهیم برد ، نشکنی ، نریزی ، استوار بمانی و کنارم باشی تا از وجودت ، در کنارت قرص و استوار بمانم...

نظرات 3 + ارسال نظر
آشتی دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 16:12

آره واقعا. چه خوب که اومد. ایشالا به ناز پدر و مادر بزرگ بشه و خدا بهتون ببخشتش!

ممنونم آشتی جونم

af پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 17:10

عزیز دلم
خدا حفظش کنه
امیدوارم یکی از موفق ترین زنان این سرزمین بشه
درست مثل خودت

ممنون افروز جوووونم
خدارو شکر الان زنان قوی و موفق زیاد شدن

طلوع پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 11:36

آخی، انشاالله دخترت همیشه سلامت باشه و بهترین روزها رو با هم تجربه کنین و تا ابد همدم و مونس همدیگه باشین.

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد