زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

نوروز مبارک


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطی دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 23:35

سلام،انشالله همیشه شاد باشید و سرحال و دخترتونم انشالله به سلامتی بدنیا بیان و دنیای زیبای شما و همسرتون رو زیباتر کنند.خیلی خوشحالم براتون.من دیر به دیر میتونم به وبلاگتون سربزنم اما همیشه تو ذهنم هستید و براتون بهترین ها رو ارزو دادم
در پناه حق باشید.

ممنون عزیزم
منم براتون بهترین ها رو آرزو میکنم

آشتی چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 16:13

سلام عزیزم. سلام به خودت و دختر عزیزت. سال نو مبارک. امسال چه سال قشنگیه که گلت به دنیا میاد و بغلش میکنی.
همه ما سپرده دست خودشیم. خودش مواظبمونه. اون ناامید نمیکنه کسی رو که همه سرمایه اش، امید به خودشه!

ممنونم آشتی جون که همیشه با حرفات کلی روحیه میگیرم ، سال نو شما و گل پسرت مبارک باشه و امسال به همه ی آرزوهای قشنگت برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد