زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-45

خوب تعطیلات هم تموم شد و دوباره یه سال جدید با کلی امید شروع شده و من واقعا از ته ته قلبم برای همه آرزوی شادابی ، سلامتی و آرامش دارم .... 

 

امسال مسلما با هر سال برای من فرق خواهد داشت شاید بیشتر از پارسال که پر از اتفاقات جالب و عجیب بود ، امسال من چیزهای جدیدی رو تجربه خواهم کرد و از خدا میخام که منو تو این مسیر همراهی کنه تا بتونم مسئولیتی که به دوشم گذاشته شده رو به نحو احسن ادامه بدم...

امسال تعطیلات رو بیشتر تو خونه گذروندم بجز چند تا دید و بازدید نوروزی و یه روزی که اومدم سر کار البته و یه سفر 48 ساعته که به شهر مادری داشتیم (برای سیزده بدر ) که چون نزدیک بود میتونستم برم در کل تعطیلات خسته کننده ای بود اما خیلی برام لازم بود... 

شاید بتونم جزئیات رو بیشتر و بیشتر بگم تا در اینجا که مثل یه دفتر خاطرات برام میمونه ثبت بشه ( که از اول هم یکی از اهدافم از نوشتن وبلاگ همین بود)  اما بنا به دلایلی ترجیح میدم فعلا به طور کلی بهشون اشاره کنم ...

بهرحال امروز اولین روز کاریه امساله و من برای همه ی دوستانم دعا میکنم که سال کاریه خوبی داشته باشن و خدا به پولاشون کلی برکت بده (مخصوصا اینکه از اول صبح که نشستم تو تاکسی فهمیدم همه چیز تقریبا و حداقل 20% گرون شده ) و از الان باید به فکر برنامه ریزی برای این حقوقای دریافتی و پرداختی هامون باشیم مخصوصا من که چندین ماه خونه نشینی رو هم تجربه خواهم کرد....



نظرات 2 + ارسال نظر
افروز پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 10:40

سلام عشقم
خوبی؟
جوحو طلا چطوره؟

سلام عزیزم
من و جوجه هر دو خوبیم خدارو شکر
شما نبودی ... بزار بیام ببینم پست گذاشتی ؟؟؟؟

آشتی شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 17:16

سلام عزیزم. سال نو و دختر نازت مبارک باشه.
ایشالا امسال از اونی هم که فکر میکنی برات شیرین تر باشه!

ممنونم عزیزم
یه عالمه بوس گنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد