زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-46

دیروز  آزمایشگاه بودم برای تست دیابت و مسمومیت بارداری ، کلا پوستم کنده شد 
  4 ساعت نگهم داشتن ناشتا ... 3 بارم ازم خون گرفتن هر یک ساعت یه شیشه ....

فقط بعد یک ساعت اول دو بسته گلوکز به خوردم دادن ،‌خوب شد من با خودم از این بسته آبلیمو یه بار مصرفا برده بودم خودم گلوکز رو طعم دار کردم 

اما واقعا بعدش ضعف داشتم...

راستی فردا روز زن و مادره و این اولین سالی که من واقعا دارم کیف میکنم چون یه حس شیرینی بهم دست داده که قابل وصف نیست ...

کادوم رو هم قبلا گرفتم ، دکتر برای عید یه جفت گوشواره سنگین برام گرفت که چون واقعا مبلغش زیاد بود من خودم حرف تو دهنش گذاشتم گفتم یه لنگه ش برای عیدیم یه لنگه ش برای کادوی روز زن ... بلللله یه همچین همسر فداکاریم من....!!!


بهرحال روزتون رو بهتون تبریک میگم دوستای گلم امیدوارم امسال یه عالمه عشق و محبت کادو بگیرید...

نظرات 4 + ارسال نظر
افروز چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 09:45

سلام عزیزم
خوبی؟
جوجه چطوره؟

مرسی خوشگل خانوم
جوجه هم خوبه

آشتی یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 12:10

سلام عزززززززیزم. روزت هم مبارک. آره خیلی کیف داره.
منم وقتی رفتم آزمایش بدم واسه دیابت بارداری، ماه آخر بود. منتها بهم گلوکز ندادند. خودم اومدم شرکت، خدماتی مون بهم باقلوا داد!!!!!!!!!!

ممنون عزیزم ،
بابا تو خیلی وضعت خوب بوده باقلوا خوردی دیگه ....
این گلوکز مثل اینکه یکی دو ساله مد شده

ندا شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 15:26 http://mydailyhappenings.blogfa.com/

دزیره ی عزیز روزت مبارک و انشالله که نی نی به سلامتی به دنیا بیاد و بغلش کنی
واقعا حسه زیباییه حسه مادر بودن

ممنونم ندا جون

طلوع شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 12:29

دزیره جان میگم آبلیمو اضافه کردی بر نتیجه ی واقعی آزمایش تاثیر نمیذاره؟؟کاش بپرسی این قضیه رو!!هم روز زن مبارک باشه و هم هدیه ی روز زن .انشاالله به سلامتی و شادی استفاده کنی خانووم.

نه عزیزم همش چند قطره بیشتر نبود و اون خانوم که مسئولش بود گفت مشکلی نیست چون بیشتر منظورشون اندازه گیری قند بود...
از تبریکت هم ممنونم عزیزم
انشالله سلامتی و شادی برای همه ی زنان سرزمینمون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد