زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت - 49

خوب من بالاخره جشن سیسمونی رو  روز 5 شنبه با کمک های فراوان مامان و خواهری برگزار کردم

   خدارو شکر همه چیز بخوبی پیش رفت ، مهمونها با میوه و شیرینی و شربت و بستنی پذیرایی شدن دلم میخواست عصرونه هم میدادم اما واقعا دیگه خیلی سختم شده و یه جون میخواست که من الان دیگه ندارم ...

همینطوری هم پوستم کنده شد تا مهمونی تموم شد ...

عکسهای اطاقشم که تو پست قبلی گذاشتم (رمزش همون قبلیه هرکسی هم گم کرده یا نداره بگه تا بهش بدم)

واقعا دست مامان و خواهرم درد نکنه که چه برای خرید وسایل و چه برای مهمونی و پذیرایی سنگ تموم گذاشتن....


این چند وقت دیگه خیلی داره بهم سخت میگذره ، وزنم خیلی بالا رفته نشستن ،‌بلند شدن ،‌خوابیدن ، راه رفتن همه چیز سخته برام ، کلن نمیدونم باید تو چه وضعیتی قرار بگیرم ...؟؟؟


فقط دارم دعا میکنم این 7-6 هفته هم زودتر بگذره و بتونم پرنسسم رو بغل بگیرم .... خیلی بی صبرانه منتظر بوئیدنشم ...



نظرات 7 + ارسال نظر
ویولا یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 10:41 http://www.sadafy.persianblog.ir

سلام عزیزم
من ویولا هستم و الان از تو کامنت های پست وبلاگ آشتی به وبت رسیدم. امیدوارم دختر کوچولوت به زودی و با آرامش پا به زندگیتون بزاره و روزهاتونو قشنگ تر بکنه... راستش نمی دونم چرا ! دقیقا از یک ماه قبل که دوست صمیمی ام نی نی دار شده اینقدر به بچه ها علاقه مند شدم! شایدم چون اولین باریه که کسی که اینقدر بهم نزدیکه بچه دار شده و این حس قشنگ و زیبایی بهم داده :)
راستی اکه ایرادی نداره دوست دارم عکس وسایل نی نی رو ببینم

سلام عزیزم
خوش اومدی به جمع خوانندگان وبلاگم ...
بچه ها کلن خیلی دوست داشتنی هستن....
رمز رو برات تو وبلاگت گذاشتم

shirin یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 15:28 http://www.rozegar-khosh.blogsky.com

سلام عزیزم . تازه با وبت آشنا شدم . من عاشق نی نی هستم . زیاد سخت نگیر این روزها رو . راستش خیلی ها حسرت روزهایی رو که الان شما در اون واقع شدید می خورند . خدا رو شکر . امیدوارم به زودی زود کوچولوی قشتت رو بغل بگیری . راستی اگه امکانش هست بهم رمز بده

سلام خانومی ،‌خوش اومدین ...
آره میدونم که واقعا خیلی ها حسرت داشتن این روزا رو دارن و واقعا خدارو شکر میکنم
رمز رو برات تو وبلاگت بصورت پیام خصوصی گذاشتم....

فایزه پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 10:45

سلام دزیره عزیز من از خاموشها هستم واز وبلاگ اشتی جون با وبتون اشنا شدم. مبارکت باشد به سلامتی پرنسس کوچولو را بغل کنی.اگر مایل بودی به من هم رمز بدهید.اگر هم نه سلامتی شما ارزوی من است وبلاگ ندارم ایمیل میزارم

سلام عزیزم
خوش اومدید
متاسفانه الان با ایمیل نمیتونم رمز بدم ... اما خوشحالم که خواننده م هستید

طلوع پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 10:07

به سلامتی و مبارکی و دلخوشی، الهی که این چند وقت رو هم با سلامتی بگذرونین و پرنسس عزیزت صحیح و سلامت بیاد به این دنیا، ماه های آخر واقعا سخته ولی چشم بذاری رو هم تموم شده.....

ممنونم
آره واقعا داره سخت میگذره

نازلی سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 12:48

تا چشم بهم بذاری این چند هفته هم گذشته بعد با عشق نی نی بغل میکنی

امیدواااارم

آشتی یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 15:58

ای جووووووووونم.
مبارک باشه. به سلامتی و دل خوش ایشالا.
اونم بغل میگیری!!!!!!!!

مرسی آشتی جووون

اف یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 13:51



چقدرعالی
چشم رو هم بذاری به آغوشمی گیریش عزیزم

چه چشم روی هم گذاشتن طولانی افروززززز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد