زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

مادربزرگم

امروز صبح اولین وبلاگی که باز کردم وبلاگ افروز بود و این پست:


http://darhamnevesht.blogsky.com/1394/02/22/post-272


نشستم کلی اشک ریختم و تصمیم گرفتم در موردش بنویسم : 

ادامه مطلب ...

و حالا این شما و این تصویر صورت پرنسس من ... (رمز همون قبلیه )

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روزنوشت-48

الان دقیقا حالت من مثل نداست نمیدونم باید سلام کنم ، نکنم ؟؟؟

بهرحال سلام به همه .....  ادامه مطلب ...

روزنوشت-47

چند روز پیش جواب آزمایشارو گرفتم  ادامه مطلب ...