زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

چه خوبه که می نویسم ...

فونتم رو به احترام به درخواست یکی از دوستان عزیز  و همراه ، کوچیک کردم...

ممنون که همراهیم میکنید و بهم راهنمایی میدین ...


پ .ن : بازم ممنونم از اون دوستی که نمیدونم کیه اما تو سایت نی نی سایت منو جزء وبلاگای محبوبش معرفی کرده ...

یک دنیا عشق تقدیم همتون 

نظرات 2 + ارسال نظر
حرف های بی مخاطب دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 19:12 http://valium.blogsky.com

لطف کردی این طوری بهتر شد :دی

شاهپری شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 13:13

عزیزم ما هم از تو ممنونیم که ما رو لایق خوندن دونستی و زحمت میکشی و تایپ میکنی مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد