زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-27

 امروز حالم خیلی بده هم جسمی هم روحی ...


 

 

سرما خوردگی بدجور اذیتم میکنه ، همه ی بدنم درد میکنه 

دیروز از سرکار رفتم که برم درمانگاه دکتر برای سرماخوردگیم اما دکتر رفته بود و با مامان و آجی رفتیم آتلیه و آرایشگاه رو برای مهمونیم هماهنگ کردیم 

بعد هم رفتیم برای گرفتن پرده ها که کلا با فروشنده داستانی داشتیم ...

اون موقعی که میخوان جنس رو بفروشن نمیدونی چه جوری زبون بازی میکنن اما وقتی میخوان تحویل بدن انگار اصلا نمیشناسنت و برخوردشون 180 درجه فرق میکنه ...

امروزم یه خبر بسیار بد شنیدم که کلا وضع روحیم رو ریخت بهم ، یه نفری که خیلی هم جوونه مشکوک به تومور مغزیه و این داره دیوونم میکنه ...

بچه ها تورو خدا دعا کنید ، دکتری که گزارش MRI مینویسه اشتباه کرده باشه و تومور نباشه ....

خیلی حالم بده ،‌خیلی ..............................

فقط دعا کنید لطفا ....


نظرات 3 + ارسال نظر
آشتی یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 15:37

سلام عزیزم. بیا خبر بده بهمون که چی شد.
ما دعا می کنیم! توکل به خودش!

ممنونم آشتی عزیزم
ببخشید که اصلا حالم خوب نبود که خبری بدم
دیروز دکتر دیدتش و گفته که باید یه سری آزمایش انجام بده و آنژیوگرافی هم بشه ، گفته ممکنه یه گره مادرزادی باشه ، فعلا همچنان منتظریم

بادبادک باز چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 19:54 http://badbadakbazam.blogfa.com

انشالا چیزیش نباشه

فقط دعا میکنیم و امیدواریم

حرف های بی مخاطب چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 18:51 http://valium.blogsky.com

ایشالله اون طرف هم چیزیش نباشه اشتباه کرده باشن دکترا

امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد