زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت-48

الان دقیقا حالت من مثل نداست نمیدونم باید سلام کنم ، نکنم ؟؟؟

بهرحال سلام به همه .....  

خوب بریم سر تعریفات :

تعطیلی هفته پیش رو که باز رفتیم ولایت مامی و بدک نبود ، هوا خیلی خوب بود البته ظهرش گرم بود اما شبش واقعا دل انگیز بوددددد

این هفته هم یک شنبه رفتم سونو همه چیز خدارو شکر خوب بود و از دکتر خواهش کردم یه عکس از صورت نی نی م بهم بده که یه دونه چاپ کرد و بهم داد حالا از اون روز انقدر نگاش کردم و قربون صدقه ش رفتم که همه ی زوایاش رو حفظ شدم...

البته اینم بگم سر همین عکس یه حالگیری اساسی هم داشتیما ....

فرداش که عکس سونو رو گرفتم دادمش به یکی از بچه های شرکت ببره پرسش کنه که مثلا پاک نشه و همیشه بمونه نگو این پرینت ها به حرارت حساسن و تا میره زیر دستگاه پرس کلا سیاه میشه اون بیچاره هم با رنگ و روی پریده اومد اونو بهم نشون داد منم تا چند دقیقه تو شوک بودم راستش گریه هم کردم که چرا عکسش خراب شد.....

هر چند دیروز دوباره رفتم و از دکتر سونو خواهش کردم یه پرینت دیگه بهم داد و خود دکتر هم گفت خدایی بوده که آرشیوش رو پاک نکرده بوده و تو فایلاش بود.... بهرحال خیلی خوشحال شدم و کلی خدا رو شکر کردم

حالا عکسش رو تو یه پست دیگه میذارم ....

نظرات 4 + ارسال نظر
آشتی یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 15:09

سلام عزیزم. اوخی......... چقدر ذوق داری واسه عکسش. کاملا درک میکنم.
من رمز ندارم درضمن!

نمیدونی چقدر هیجان دارم برای خودش ....
آشتی مگه میشه ؟ قبلا برات گذاشته بودم ،‌الان میام دوباره بهت میدم

نازلی یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 12:55

وااااای چه هیجان انگیز
عزیزم
ایشالا نی نی سالم و خوشکلی گیرت بیاد
مثل مامانش

ممنون عزیزم
انشالله بزودی برای خودت خانومی....

نازلی یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 09:47

باز رمز گم کردم

الان میام برات میذارم تو وبت

اف چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 14:19

سلام بهروی ماهِ تو وجوجه ی خوشگلت!

ماکه رمز نداریم
اما از سورپرایز ندانسته یشما شادمانیم بانو!

خدارو شکرکه همه چیز خوبه

آخی .... فکر میکردم داری...
برات گذاشتم برو ببین زود بیا نظر بده ببینم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد