زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

روزنوشت- 51

دیروز رو هم مجبور شدم برم کلاس ورزش و استخر ،‌مجبوووووورم مجبوووووووووووووور ... میفهمید ؟؟؟ 

آهان فکر کنم این موضوع رو نگفته بودم .....

آخه میدونید چی شده ، من خیلی دلم میخاست میتونستم بصورت طبیعی زایمان کنم و زیر تیغ جراحی سزارین نرم اما مثل اینکه این دخمری ما دلش نمیخاد ... چون کاملا بصورت بریج قرار گرفته و مثل اینکه خیال هم نداره سفالیک بشه که من بتونم طبیعی بدنیا بیارمش ، برای همین دکتر بهم پیشنهاد داده بود یه سری ورزش خاص و استخر رو امتحان کنم که شاید ایشون اون تو از جاشون تکون بخورن و بچرخن که البته تو این هفته های آخر احتمالش رو خیلی پایین میدونن.

حالا ما که هرکاری از دستمون بر میومد انجام دادیم و بقیه ش رو سپردم دست خدا ...

البته هفته آینده سونو دارم و تصمیم نهایی تو هفته آینده گرفته خواهد شد که این پرنسس ما چطوری میخان قدم رنجه فرموده و به این دنیا تشریف فرما بشن..... 

خدایا من که تا اینجا همه چیز رو سپردم بخودت بقیه ش هم توکل به خودت....

نظرات 5 + ارسال نظر
اف سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 10:30

چه اجباراتِ خوبی

هر چی که بشه ایشالا بهترین و راحت ترین زایمان رو داشته باشی عزیزم

ممنونم عزیزکم ....

خانم توت فرنگی سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 09:51 http://pasazvesal.blogsky.com

سلام
ایشالا به خوبی و خوشی تموم شه بارداریتون
دختر خانومتم سلامت بیاد پیشتون

سلام عزیزم
ممنونم

آشتی سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 08:59

سلام عزیزم. هرچی که خیره. منم خیلی دوست داشتم طبیعی بزام ولی شکل استخوونهام جوری بود که بچه گیر میکرد و رد نمیشد!!!!!!
ما رو بی خبر نذاری ها. خبرمون کن.

سلام عزیزم ، آخی آره گاهی یه چیز میخای و یه چیز دیگه میشه ،
واقعا هر چی خیره همون انشالله بشه ...

اوا پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 11:34

سلام عزیزم
به سلامتی و دل خوش
خیلی اصرار به زایمان طبیعی نذاشته باش
تو سن بالاتر زایمان طبیعی سخت تره منظورم اولین زایمان تو سن بالآی ٣٠ هست
و عوارضش هم کم نیست

آره میدونم عزیزم
انشالله هرچی خیره پیش میاد....

طلوع پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 10:37

دزیره جان پس دوست داری طبیعی زایمان کنی؟انشاالله که هر چه خیر است پیش آید،توکل بر خدا.موقع زایمان دعا برای ما خواننده های وبلاگت یادت نره.

آره عزیزم ، چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد