زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

زندگی دوباره من

من دزیره هستم ، زندگی کاری و تحصیلی خوبی دارم اما یک زندگی مشترک نه چندان موفق رو پشت سر گذاشتم و در مرحله جدیدی از زندگیم هستم

آغاز

راستش خیلی وقته که از اون خواننده های حرفه ای وبلاگ های دیگران بودم ، اما هرگز فکر نمیکردم یه روز خودم هم بفکر نوشتن بیوفتم 

اما بالاخره با اینکه استعداد زیادی در نوشتن ندارم ، تصمیم گرفتم وبلاگ خودم رو راه بندازم ، اینجوری یه جایی رو دارم که میتونم از زندگیم ، روزمره هام ، حرفام و ذهنیاتم بگم.

یه جورایی در آغاز این راه هستم و امید دارم بتونم از پسش برآم .

نظرات 1 + ارسال نظر
بهینه یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 14:59

سلام
وبلاگت مبارک باشه. امیدوارم بتونی توش راحت حرفهای دلت را بزنی و با نوشتن ارامش پیدا کنی.

ممنون عزیزم که اومدی و نظر گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد